mandag den 29. december 2014

Den sidste, heldige adventsvinder

Tre pastelfarvede bøger, endnu uberørte og indpakket i plastic, har længe stået på min hylde og ventet på at finde et nyt hjem. De har ventet på at blive læst, ordene i dem har ventet på at gøre indtryk, og papirssiderne har ventet på at fortrylle en ny sjæl med de verdener, personer og situationer, som de indeholder.
Og jeg har også ventet og glædet mig til at vælge et nummer, finde en vinder og sende tre af verdens yndigste bøger afsted. Jeg bliver altid både opfyldt af glæde og nervøsitet, når jeg anbefaler eller forærer Jane Austens ord til en ny læser. For Austens ord er kostbare og dyrebare for mig. Og for så mange andre der også beundrer den storslåede forfatter.
Denne gang er det blevet Ditte, der kan se frem til vidunderlig, besættende læsning indpakket i tre bedårende bøger. En mail er sendt afsted, og snart følger bøgerne trop.

Til alle jer andre vil jeg gerne sige tak. Tak for jeres deltagelse i denne sidste adventskonkurrence sponsoreret af SAXO, som blev bloggens mest populære konkurrence nogensinde. 
Også alverdens tak for jeres deltagelse hele måneden igennem og tak til Politikens Forlag, Høst & Søn, Gyldendal og Lindhardt og Ringhof for bøgerne til formålet. Det har været mig en fornøjelse at udlodde så fine bogstakke i løbet af december, og jeg glæder mig allerede til at afholde flere konkurrencer i det nye år.

3 kommentarer:

  1. Endnu mange gange tak :) Så meget skønhed i form af velskrevne bøger, og et yndigt ydre der passer til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg takker skam bare, fordi du deltog :D Jeg glæder mig til at sende pakken til dig :)

      Slet
  2. <3 Det er jeg noget så glad for at høre!

    SvarSlet