torsdag den 21. januar 2016

Boglig indretning

"Reading is like dreaming with your eyes open". De ord står påtrykt på puden i min magelige lænestol. Og ikke alene er ordene sande – puden er også en perfekt del af indretningen i mit nye kontor. For den befinder sig i den lænestol, som jeg ofte læser i. Drømmer i. Og rejser fra med bøgerne som adgangsgivende rejsebillet.
Puden er en julegave og et ægte lykkefund fra Bookworm Boutique, som er en forunderlig webshop, der sælger alt fra t-shirts til puder, tæpper, mobilcovers, krus og tæpper med boglige slogans og designs. Alt hvad et bogelskerhjerte kan begære til indretningen – og påklædningen – findes der, og jeg er også blevet foræret to tekrus derfra, der lysner mine morgener med et drys af ægte bogkærlighed. 
Bookworm Boutique drives af den 20-årige Lauren, der også blogger og skriver løs om de bøger, hun elsker. Hun er tydeligvis involveret i det boglige miljø, og hendes designs bærer præg af hendes begejstring for læsning, bogsnak og indforstået bogslang. Det gør hele hendes foretagende så autentisk og uimodståeligt fint. Jeg drømmer allerede om at klikke flere krus og måske endda et tæppe hjem til min samling. 

Besøg Bookworm Boutique her. Du kan desuden finde Laurens bogblog her

21 kommentarer:

  1. Åh, hun har bare så fine ting i shoppen! Jeg har også tit sat og drømt mig væk med alle de fine ting :-)

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er virkelig også bare så mange perler i den. Jeg kunne købe mig så fattig!

      Slet
  2. Jeg er helt vild med puden! Den er da bare for perfekt! :)

    SvarSlet
  3. Jeg knuselsker virkelig niche-forretninger! De gør altid oplevelsen lidt finere, og man kan forsvinde helt i et magisk paradis af "wauw-hun-må-virkelig-have-designet-den-her-specielt-til-mig!", haha :D

    // www.moonlitmadness.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Etsy og Society6 er SÅ godt til den slags ;D

      Slet
  4. Sikke dog nogle fine ting! Jeg er især vild med den pude og det krus du har vist i dette indlæg. :) Skal vist selv lige ind og kigge. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig smadderfine! Og hun har lavet så mange skønne ting.

      Slet
  5. Hun har godt nok nogle fine ting i sin shop :D

    SvarSlet
  6. Love your pictures! <3 Amazing books!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg elsker boglige ting til hjemmet! Jeg er specielt vild med de fine krus i dit indlæg!
    Jeg har lige købt to kopper så skal stå oveni hinanden og på dem er der en stak af tekopper som virkelig minder mig om Alice in Wonderland

    SvarSlet
    Svar
    1. Også jeg! Især krus. Jeg har så mange krus efterhånden, det er helt absurd ...

      Og det lyder herligt. Alice-associationer er altid skønne.

      Slet
  8. Meget fine ting du der har fået fra en meget lækker shop:-)
    Jeg kan rigtig godt lide din Header :-)
    God weekend ønskes herfra mit lille blogbo :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er simpelthen så skøn den shop :)

      Og tusind tak :)

      Slet
  9. Der er altså bare noget over luftballoner - jeg bliver helt fortryllet hver gang. Kit og jeg så en ægte en, på vores tur til Hamburg, som holdt nede på havnen, og vips, et par timer efter strøg den over himlen, da vi drak kaffe ved en af kanalerne. Så magisk og fint :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er virkelig magisk og fint. Jeg vil så gerne prøve en luftballonstur engang!

      Slet
  10. Jeg sukker også tit over alle de fine boglige ting!
    Jeg må og skal have fat i nogle puder fra Bookwormbotique - de er SÅ flotte. <3
    Og og og kruset = <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig så fint lavet. Åh, hvor er hun dygtig! Og ja, puderne er skønne!

      Slet
  11. Luftballoner :-) Efter at have prøvet en tur selv, så er de jo perfekte i indretningen :-)
    Jer er dog ikke så god til hvide puder, meen, skulle man ikke tage chanchen :D

    SvarSlet