søndag den 16. februar 2014

En valentinsvinder

Fredag er blevet til søndag, og weekenden er forsvundet. Jeg befinder mig atter i stuens indrettede eksamenshjørne; siddende på sofakanten, indsvøbt i min dyne og omgivet af papirer, kompendier og levende kaos. Før jeg giver op og går i seng, er det blevet tid til at finde vinderen af valentinspakken fra Cicero, bestående af to kærlighedsbøger af Jojo Moyes.
I min lille eksamenseksistens har jeg ladet dovenskaben vinde og klikket mig ind på random.org for at finde en valentinsvinder ved simpel talmagi. Heldet udpegede Nanna, og en mail er straks skrevet og sendt hendes vej.
Jeg vil gerne takke alle jer andre for at deltage, og jeg kan samtidig afsløre, at en ny konkurrence vil dukke op allerede i morgen. Egentligt er jeg lidt imod at planlægge konkurrencer så tæt på hinanden, men den ventende konkurrence er en særlig undtagelse. Og jeg synes, den er det værd.

Jeg nød at læse i konkurrencens kommentarfelt om de kærlighedshistorier, der har rørt jer. Det var både fint og inspirerende. Jeg håber, I alle har haft en god weekend, og at I vil klikke forbi bloggen i morgen til ny konkurrenceleg. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar