mandag den 13. april 2015

Vinderen af fødselsdagspakken

Mit hjerte har sunget af fryd, hver gang en kommentar er tikket ind på bloggens fødselsdagskonkurrence. Jeres søde og rosende ord om bloggen har igen og igen understreget, hvor højt jeg elsker at blogge, og hvor fantastiske læsere bloggen har. Jeg er meget taknemmelig og meget rørt.
Jeg er glad for at kunne runde to års bloggeri af med en bogpakke og en sløjfe, og de fire bøger fra SAXO, Lindhardt og Ringhof samt Rosinante er nu pakket ind og gjort klar til afsendelse. Den heldige modtager er blevet Katja, som jeg straks har sendt en mail til. Resten af jer modtager min dybtfølte tak for deltagelse, opmuntring og læseri. Desuden byder den næste uge på endnu en konkurrence med endnu en vinderchance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar