fredag den 28. marts 2014

Forsinket konkurrenceafgørelse

Den seneste uge har været travl - fyldt med gøremål, søde mennesker og tykke bøger. Jeg farer rundt, dagene smelter sammen, og min tidsfornemmelse svinder ind. Og således har den fine konkurrence om Riebnitzskys "Forbandede yngel" stået uberørt hen med en manglende vinder.
Nu har jeg dog udøvet nummertilfældigheder på random.org, og er nået frem til et vindernummer. Nummeret blev nr. 26, og den heldige blev således Julie, som jeg straks har sendt en lykkebringende mail til. (Som altid har jeg ikke medtaget dem, som ikke fik skrevet deres mail, ligesom dobbelt-udgivne kommentarer kun tæller en enkelt gang i optællingen).
Jeg takker for jeres evige opbakning og deltagelse, og glæder mig til at løfte sløret for den næste konkurrence, der venter forude. Næste gang er der tale om en yndlingsbog, jeg selv har udvalgt og indkøbt til formålet.

Hav en fantastisk fredag og en rigtig god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar