onsdag den 8. februar 2017

Biblioteksbesøg og blogsnak;

Jeg har længe set frem til februar – af flere årsager. Til dels fordi januar er så ulideligt lang, grå og trist, men i højere grad fordi februar byder på foredrag og biblioteksbesøg rundt omkring i landet. Jeg har allerede sat mange krydser i min kalender, og hvis du bor i nærheden af Roskilde, Lyngby eller Odense, ses vi måske til et arrangement eller to? 

Se med nedenfor, hvor jeg fortæller nærmere om den næste måneds biblioteksbesøg.

Valentinsstemning, forlagsliv og kærlighedsbøger
Mandag den 13. februar varmer min LOVEBOOKS-kollega, Christina, og jeg op til Valentinsdag på Roskilde bibliotek. Her vil vi dele ud af anbefalinger til gode kærlighedsbøger, fortælle om livet på et forlag og tilhørende overvejelser i forbindelse med forsidevalg, manuskriptlæsning og bloggeranmeldelser. Hvis du interesserer dig for den slags, så kan du tilmelde dig her. Arrangementet finder sted den 13. februar klokken 19-21 og koster 25 kr.

En snak om blogging, inspiration og opstart
Elsker du også at blogge – eller er du stadig i overvejelsesfasen og mangler inspiration? I samarbejde med Lyngby Bibliotek byder jeg på blogsnak og deler min personlige bloghistorie, indholdsstrategi og de kriterier, jeg arbejder ud fra, samt deler tips, tricks og anbefalinger til dem, der gerne vil i gang med blogging eller blot savner inspiration.
Jeg elsker at tale om blogging, og jeg elsker at møde andre spirende og etablerede bloggere, så jeg glæder mig virkelig til denne aften. Hvis du også er bloggerbegejstret, kan du tilmelde dig her. Arrangementet finder sted den 23. februar klokken 19-20.30 og koster 20 kr. 

Bogbloggerhygge og #bogsnak
Odenses lokalsamfund er på listen over mine yndlingsting i denne verden. Netop derfor er jeg glad for at en del af et hyggeligt arrangement på Dalum Bibliotek – endda i selskab med nogle af landets sødeste bogbloggere! Søndag den 5. marts vil jeg og fire andre bogbloggere nemlig anbefale YA-bøger, diskutere ungdomslitteratur og muligvis sige et par ord om bogbloggerverdenens glæder. Jeg er sikker på, det bliver stjernehyggeligt.
Arrangementet finder sted den 5. marts klokken 14-16 og er helt gratis. Du kan læse nærmere og tilmelde dig her

Jeg håber, vi ses! 

7 kommentarer:

  1. Tror helt sikkert jeg vil prøve at komme af sted til Lyngby. Det lyder inspirerende og hyggeligt! :)
    Ærgerligt det blev aflyst på Østerbro nu på torsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror nemlig også, det bliver smadderhyggeligt!

      Og ja, det er virkelig en skam! Vi havde ellers glædet os sådan :)

      Slet
  2. Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne komme til arrangementet på Lyngby bibliotek!
    Håber forresten, at de arrangementer går godt for dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne da være herligt! :')

      Og tak! Det plejer altid at være så hyggeligt. Jeg elsker at komme ud og møde seje læsere og spirende bloggere!

      Slet
  3. Hej! Hvor er din kalender fra? Den er simpelthen bare SÅ flot! :D

    SvarSlet