lørdag den 6. december 2014

Første adventsvinder

Den første, glitrende og søde decemberuge er ved at være forbi. Den lille lejlighed er pyntet op, et peberkagehus er blevet bagt og uhjælpeligt dekoreret, gaver er blevet indkøbt, og tre bøger er lagt ned i en boblekuvert klar til afsendelse. Jeg har fået Nico til at sige et vilkårligt tal mellem 1 og 140 og har derefter talt mig frem til den heldige vinder. Den første adventsvinder blev Carina, som jeg straks har sendt en lykkebringende mail til.
Resten af jer kan se frem til den næste konkurrence i morgen, hvor en ny, lille og særdeles fin bogstak er på højkant. Tak for jeres deltagelse og store opbakning i denne konkurrence – jeg glæder mig altid til at udlodde flere vinderchancer.

Jeg håber, at I også nyder decemberhyggen, og at I har en skøn weekend fyldt med julemagi.

1 kommentar:

  1. Det var nemlig meget hyggeligt! Og det kan du tro, jeg gør. Det håber jeg også, at du gør :)

    SvarSlet